taxa transport: 19 lei

 

 

Face cu ochiul la oferta "1+1 GRATIS" cumperi 1  produs cu pretul afisat si ai inca unul CADOU, la alegere din aceeasi pagina. 

Daca alegi 2 produse cu pret diferit din oferta "1+1 GRATIS", se scade jumatate din fiecare pret

CONTACT

ofertelenjeriipat@gmail.com
0740000133
scrieţi-ne
comenzi on-line: non-stop
comenzi tel.: luni-vineri: 9.00-19.00

Noutati

arr3mai ieftin de atat nu se poate! alege din oferta "de la 15 lei/buc." ...

 


» retur
Cum pot renunta la o comanda?

VipTacsaFam srl este operator de date cu caracter personal Nr.36278.

Pentru a returna un produs, mai multe sau o intreaga comanda, urmati pasii urmatori:

-Anuntati intentia de retur (si automat anularea comenzii) pe adresa ofertelenjeriipat@gmail.com; pentru aceasta trebuie sa completati formularul de retur pe care il gasiti la modulul "clarificari cumparare si retur"; orice nemultumire sau retur anuntate pe alta cale decat in scris NU POATE FI SOLUTIONATA.

-Dupa ce aveti confirmarea de primire a anuntului de la firma noastra, expediati produsul/produsele înapoi, pe adresa din factura, in ambalajul original si in starea in care a fost receptionat si insotit de toate accesoriile si documentele in copie, in termen de 14 zile de la primire;

-Returnarea produselor se face doar prin intermediul unei firme de curierat, pe adresa din factura, intacte și fara semne de uzură, exceptand despachetatul si altă inspectare a bunului. În caz de returnare a bunului deteriorat sau care poartă semne de uzură ce depășesc limitele gestionării obișnuite, firma noastra poate taxa de la cumpărător o valoare care să acopere costul deteriorării sau uzurii bunului, dedusă din prețul de vânzare care urmează a fi rambursat Cumpărătorului. Nu raspundem de coletele expediate prin alte modalitati.

-Contravaloarea transportului pentru returul comenzii refuzate revine consumatorului.

-Articolele oferite ca set in ofertele "1+1 GRATIS" se vor returna în întregime.

-In situatia in care s-a facut plata, conform facturii primite in colet, si apoi vreti sa dati retur, contravaloarea produselor date retur urmeaza a fi restituita in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului (daca produsele aferente returului au fost primite si acceptate ca fiind idem cu cele trimise). Banii se trimit prin Posta, pe adresa din factura, sau in contul pe care il specificati in formularul de retur.

Conditiile respective se refera doar la persoanele fizice; clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta urme de deteriorare, utilizare sau uzura;

Daca produsul care se da retur face parte dintr-un set din Oferta "1+1 GRATIS", returul trebuie sa cuprinda ambele produse!

Legislatia romana prevede (O.G.34/2014):

"ARTICOLUL 9 Dreptul de retragere

(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14

(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:

a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;

b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau: (i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs; (ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

ARTICOLUL 10 Omisiunea informatiilor privind dreptul de retragere

(1) In cazul in care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile

(2) In cazul in care profesionistul a transmis consumatorului informatiile prevazute la alin. (1) din prezentul articol in termen de 12 luni de la data mentionata la art. 9 alin. (2), perioada de retragere expira in 14 zile de la data la care consumatorul primeste informatiile respective.

ARTICOLUL 11 Exercitarea dreptului de retragere

(1) Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa;

b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol revine consumatorului.

ARTICOLUL 12 Efectele retragerii

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:

a) de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;

b) de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care consumatorul a efectuat o comanda.

ARTICOLUL 13 Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii

(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11

(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii

(3) Fara a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist

(4) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

ARTICOLUL 14 Obligatiile consumatorului in cazul retragerii

(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile

(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h)

(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor

(5) Atunci cand consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii in conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plateste profesionistului o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pana la momentul in care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, in raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita profesionistului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit in contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat

(6) Consumatorul nu suporta costurile pentru:

a) prestarea serviciilor sau furnizarea de apa, gaze naturale sau energie electrica...

ARTICOLUL 15 Efectele exercitarii dreptului de retragere asupra contractelor auxiliare

Fara a aduce atingere art. 63-65 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 288/2010, cu modificarile ulterioare, in cazul in care consumatorul exercita dreptul sau de retragere din cadrul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale in conformitate cu art. 9-14 din prezenta ordonanta de urgenta, orice contract auxiliar inceteaza in mod automat, fara costuri pentru consumator, cu exceptia celor prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din prezenta ordonanta de urgenta."

Incercam, prin site-ul nostru, sa va aducem multumire si satisfactie; daca totusi apar probleme care nu se pot solutiona pe cale amiabila, puteti consulta link-ul catre adresa oficiala de web a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro, denumit PROTECTIA CONSUMATORILOR – A.N.P.C.

Consultati si link-ul catre platforma SOL de la baza acestui site.

NTNlNDl